Interim manažer neboli manažer na skok.

Co nebo kdo to je?

Interim management je služba, která je pouze na dočasnou dobu. Využívá se ve chvílích, kdy určitá oblast vašeho podnikání nefunguje tak, jak má (tzv. krizový management – nemůžete najít schopného manažera, výsledky nejsou dle vašeho předpokladu, problém se zaměstnanci, je potřeba upravit procesy) nebo kdy chcete zavést něco nového a potřebujete, na dočasnou dobu, někoho, kdo vám s tím pomůže.

Interim manažer je člověk, který je u vás skutečně na skok, většinou na několik měsíců. Tento člověk přináší nové postřehy, postupy, organizační změny, které vedou ke zlepšení mu svěřeného úseku, včetně finančních výsledků.

Kdy využít interim manažera:

  • při náhlé ztrátě důležitého manažera – udržení chodu provozu
  • rozjezd nového projektu
  • krizové řízení
    • revize, úprava a nastavení nových procesů
    • personální změny – zde může být i stmelení kolektivu, motivace
    • zlepšení výsledků
    • organizační úpravy
    • provozní vedení

Interim manažer vám může pomoci s restartem vašeho podnikání, umožní vám odpočinek a nový pohled na vaši situaci. Nicméně není zázračná pilulka, která dokáže mávnutím proutku vše změnit. Pokud majitel firmy není ochoten spolupracovat, předat zodpovědnost, ve svěřeném úseku, interim manažerovi nebo dokonce podrývá jeho autoritu, pak nemůže tato spolupráce nikdy fungovat. Pouze ve chvíli, kdy majitel chce změny, je ochoten naslouchat a hlavně jít do akce, tak pak tato spolupráce dává smysl a bude mít pozitivní výsledek pro všechny strany.

Jak fungujeme?

Využíváme naše zkušenosti z praxe, kdy jsme si skutečně prošli od uklízení toalet až po funkci ředitele hotelu, a zároveň naše talenty. Na nic si nehrajeme, nejsme superhrdinové, co znají úplně vše. V oblastech, kde zkušenosti nemáme spolupracujeme s ostatními odborníky.

Zároveň je nutno říci, že z velké části využíváme intuitivní vedení, které ne vždy zapadá do tabulek. Přesto je velmi efektivní a přináší daleko stabilnější výsledky. Proto, pokud je pro vás důležité vidět jasný, přesný plán, který budeme 100 % dodržovat, tak pak nejsme pro vás ti praví. Plán máme, ale dle potřeby jej upravujeme, ohýbáme a měníme. 

Naše specializace je primárně hospitality a gastro.

Je to obor, který vnímáme jako velmi důležitý a nám nejbližší. Díky našemu přístupu, kdy služba zákazníkovi je pro nás posláním, se odlišujeme od většiny ostatních. Zajímáme se o kvalitu služby, potravin a samozřejmě celkovému profilu podniku. Vnímáme jako klíčové, aby v podnicích, kde využívají naše služby již nezaznívalo pořekadlo: „Ryba smrdí od hlavy“!! 

Spolupráce

Spolupráce s námi má jasná pravidla, která si definujeme dle předchozí domluvy. Vážíme si našeho i vašeho času, proto nic neprotahujeme a vše strukturovaně řešíme. 

  1. První schůzka – seznámení se situací ve vaší společnosti 
  2. Návštěva ve vaší provozovně, společnosti
  3. Návrh spolupráce
  4. Uzavření smlouvy – pokud se vám náš návrh spolupráce bude líbit a půjdeme do toho….

Odměna, kterou si za naši službu řekneme není nízká a vyplácí se 1x měsíčně. Vychází vždy z návrhu spolupráce a není ji možné stanovit dříve. Cena může vést k odmítnutí spolupráce, na druhou stranu je to vaše investice vašeho podnikání. Změny začnete vnímat již první měsíc naší spolupráce.